äntligen

Äntligen går det att blogga igen...men fattar inte detta...man skulle ju få godkänna flytt av sin blogg...allt ser ju helt vanligt ut, helt vanligt att logga in å allt...ska väl kanske ta å läsa informationen...men först detta inlägg...=) Saknat bloggandet, får ju abstinens av att inte blogga.
Idag är det tidig morgon som gäller, jag börjar 7:30, men upp vid 5 eftersom jag måste ta bussen idag, Johan börja tidigt så han va tvungen att ha den.
Idag blir det stan med syster min, ska se om jag kan hitta mig några snygga kläder.=) me först blir det jobb till 13.
De senaste dagarna då jag inte kunnat blogga har det inte hänt så mkt, får väl se de där dagarna som en kort bloggpaus...på ett sätt har det vare skönt, men som sagt, saknat det.
Ha en underbar dag alla.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0