äntligen...

Äntligen hemma...=) först va det ju jobb å sen storhandla...2200 fattigare, men 2 frysar å en kyl å skafferi å skåp fulla istället. Nu har vi mat för hela månaden igen, bara såna där saker som mjölk å som kommer behöva köpas till.
Så nu sitter vi här å är supertrötta båda två. Ska se om vi kan ge oss ut nått i solen kanske, bara sitta å njuta, vore skönt, promenad får det bli lite senare sen dock, tror ingen av oss orkar just nu.
Skönt att vara ledig fram till 17 imorrn nu.
Idag hade det vare gott att grilla, men orka lixom...det blir hemmagjord kebebrulle ikväll...så gott sånt där färdigkryddat färskt kebebkött=) nyttigt värre blir det väl..fast inte jätte farligt ändå, gör på tortillabröd, å så lite grönt å sånt där i oxå.får nog snart börja med maten, är skapligt hungrig..

Å syrran, till dig med, eftersom jag skriver om det mesta andra som hänt å så, så hoppas jag att du får en tjänst nu på bageriet här i lkpg...så du slipper nkpg, kan ju bli jobbigt att åka så tidigt. Fast först ska vi ju hoppas på jobb, men det får du ju säkert om han sa så=) jätte kul verkligen=) glad för din skull, å du får säkert fast jobb före mig nu...men jag är bara glad för din skull.
Så kul att ni fick den där lägenheten oxå=) måste kännas så skönt för er, nu när ni ju faktiskt har letat ganska länge.

Nu blir det slöa en liten stund till.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0