bye bye

Ska strax gå nu, så tänkte jag skrivet ett sista inlägg, möjligvis sista för idag, men kanske att det blir ngt ikväll när jag kommer hem, beror på hur trött jag är...å om huvevärken fortfarande sitter i...har lite ont i huvet...hoppas det släpper nu när jag kommer ut i friska luften.
Frågan är ju nu...vad ska man ha för kläder på sig...är väl helt ok varmt nu när solen är framme å allt...men ikväll sen då...då lär det ju inte vara lika varmt, så frågan är, svettas nu å ha det lagom ikväll, eller ha det lagom nu å frysa ikväll....för att bära med mig en masa extra kläder det vill jag ju inte, räcker med att jag ändå ska bära med mig jobbkläderna...brukar egetligen åka med dom när jag ska direkt till jobbet, men det ska jag ju inte idag, så får snällt ta med dom i en påse.
Nu blir det iaf till å förhandla lön å så där...
Ha en fortsatt super bra fredag=)
Kram på er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0