cupcakes bakade

Första gången nånsin jag gjort cupcakes...
Ska inte klaga, det är första gången och jag har egentligen ingen vettig tyll, borde vara bra mkt större, inte heller så roliga dekorationer, men man tager vad man haver...
Så här blev de iaf:

image4

image5

Det är choklad cupcakes med  fluffy  white frosting. Det är nån slags marängsmet lixom, lite åt hållet som det vita i mumsmums, fats ändå inte rikigt lixom...
Jaja, tänkte jag skulle försöka mig på att frysa in dom..hum...hur nu det ska gå...men kan ju knappast äta upp alla 25!! Nåja, kul att prova på iaf...nästa gång ska jag nog dock låna en av syster tyllar som är bra mkt större...det får jag va gumman?
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Åh vad fina!

Ja det som retar mejmest är ju att hon använde just det ordet!Sedan är ju vickan INTE överviktigt...152 lång och 52 kg anser jag inte är övervikt..

2008-04-17 @ 18:46:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ja jag blir uoorörd och tänker ringa!

Du recept på dom där läckerbitarna??? Kan man få det??

2008-04-17 @ 19:03:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha, hyra kan du ju få göra iaf..=P Naaa klart du får d, hihi kul att du tycker så mkt om å baka..Ska föresten inte t sockerbagarna imorn nu..Han ville att ja skulle komma typ klockan fyra så måste ju ta ig dit me bil..Åhh jobbigt men men sånt man får ta..Kraaaaamis

2008-04-17 @ 19:47:25
Postat av: annica

Svar till sandra:
Haha, jaja...då får jag väl hyra då da..=)
Jo det är skitkul att bara...ska vi ta å öppna eget kondis nån gång i framtiden kanske=)
Men kan du inte ta tåget den tiden då?
Kram

2008-04-17 @ 20:10:02
URL: http://annica123.blogg.se
Postat av: Sandra

Neee för han sa att om ja åkte me tåget kunde ja va i norrköping tidigast
klockan sju å sen dessutom ta mig ut dit, ligger ju så jävla långt ut..

2008-04-18 @ 18:40:32
Postat av: annica

svar till sandra:
Jag missuppfatta dig...när du skrev 4 tänkte jag 4 på eftermiddan min klant...det var därför jag tänkte att du väl visst kunde åka tåg...men så tidigt på morronen går dte ju inte...jag som tänkte fel...sorry..

2008-04-18 @ 21:00:08
URL: http://annica123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0