då ska man iväg då

Då är det starx dax att ge sig iväg...å jag hoppas verkligen att det inte blir regn nu när jag ska gå ner, vill ju inte komma som en dränkt katt...
Börjar väl bli lite smått nervös nu...fast inte alls som jag brukar...intervjun förra veckan var ju den västa jag nånsin varit på, mkt värre lär det ju inte kunna bli...skulle tro på bra mkt bättre...hon lät trevlig på telefon iaf, dock väldigt stressad..men dte är de ju alltid nästan, en massa att göra...så hör så illa...jag uppfatta inte ens hennes namn...men det ska nog lösa sig ändå...får väl gå in å säga typ, skulle på en intervju här...det löser sig...numret fick jag, så gjorde migg försök att söka på det...men kom bara fram till att det var företaget som hade det..jaja...så kan det vara...
Är iaf iårdninggjord nu, klädd å sminkad å allt sånt där...
Måste ha en ny mascara aså...syrran å jag kollade på det igår...i en butik...hoppades på att de skulle sälja ut den, för 160 spänn, det ger jag inte...snål som jag är...tyvärr glömde vi bort att fortsätta kolla...jaja, så kan det vara...än så länge går det att få ut lite, men det blir ju så mkt klumpar i slutet.

Vad roligt det är nu igen när bloggen är igång, inte bara för att jag själv kan skriva utan oxå för att jag äntligen kan läsa mina favvobloggar, de flesta av dom är ju vi blogg.se, så har vare så trist att inte kunna läsa dom...hoppas bara att de inte stänger ner så där länge nån mer gång...de kommer säkert stänga ner igen för att göra det där plattformsbytet, eller vad det nu var, men det behöver ju kanske inte ta så lång tid då...hoppas inte det iaf...för 2 dygn eller vad det nu tog var allt för lång tid.
Nu ska jag göra mig iårdning det sista, sen är det dax att gå.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0