då var det dax

Dax att gå till bussen strax. Ser lite fram emot att jobba nu, blir ju de sista 6 dagarna på "min" avdelning nu, sen kommer jag vara på annan ju...så får njuta av de sista dagarna=)
Njuta av att gå till bussen ska jag oxå, är ca 15 min att gå till bussen, finnss närmare bussar, men tar jag de där 15 minuterna så slipper jag byta buss, å det är värt mkt det. Å att gå i detta väder, det gör ju inget om man säger så...=)
Får se om jag orkar skriva ngt ikväll sen när jag kommer hem, annars återkommer jag imorrn eftemiddag/kväll nån gång.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar kväll!

2008-04-25 @ 15:27:02
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0