dax då

Strax att åka snart då...se vart det bär med arbetsförmedlingen...om jag förväntar mig det värsta så blir det kanske inte så farligt sen, å om det blir det så är jag ju redan berädd...men de kan fasen inte begära att jag ska gå praktik eller nått sånt skit...löna sig att jobba heter det ju...det säger ju regeringen, då ska de väl bara vara glada om man försöker jobba så mkt som möjligt, än att gå på nån meningslös praktik...Man ska väl egentligen inte spekulera så mkt, får helt enkelt se...Hoppas nu bara att det finns tid till att prata med en handledare, helst skulle jag ju vilja prata med min handledare, men bara det blir nån iaf...fast tveksam till att tiden kommr finnas...mötet ska vara mellan 15-16, å sen stänger arnetsförmedlingen 16:30, så undars om det kommer finnas nån tid, annars får jag helt enkelt kontakta min egna handledare å bestämma en tid så man kan prata igenom saker. Skulle behöva det.
Får väl se sen då när jag kommer hem om jag är arg eller bara lättad...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0