detta med rubrik oxå..

Det var skönt att träna förrut...=) gör en gott=)
Nu sitter jag hemma hos mamma å pappa, ja jag vet, det har blive mkt här nu sista tiden...Johan kommer sen efter jobbet å hämtar upp mig, fast han blir väl kvar här ett tag oxå, äta lite å fika å sådär...
Idag är sån där trist dag igen, det regnar en massa, ett tag kom det snö oxå, eller snöblandat regn, men ändå, gillar inte att se vita flingor, skönt att det inget la sig iaf...då hade jag fasen slängt mig på golvet å gråtit...haha=)
Skönt det vore att lägga sig å sova en stund nu, är jätte trött...kändes inge vidare att gå upp imorse, men ville ju iväg å träna, så det var ju bara ge sig upp...Somnar väl som vanligt skittidigt ikväll sen...För lägga mig en stund ¨så här mitt på dan finns det ingen mening med, för det första tar det mig flera timmar att komma tillbaka till verkligheten, å sen när kvällen kommer är jag ändå trött...Så kvittar lixom.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0