en bra dag

Idag har vare en bra dag. Syster å hennes kille fick lägenheten de vare å kollat på, jätte roligt nu efter alla de vare å kollat på=)
Fick reda på lönerna idag, Johans var helt underbar, äntligen kan vi börja spara pengar igen=)
Det är soligt och har vare riktigt varmt, var hemma hos mamma å pappa å var ute å gick 1½ timme ca med pappa...jätte skönt, men nästan så det blev för varmt...vill ju inte klä av mig för mkt kläder än..man blir ju så lätt sjuk då.
Mer då...Johan å jag vare tesammans 7½ år idag.
Jag fick en extra dag att jobba sen när vikariatet satt igång, fördel eller nackdel...fördel så klart..skulle blive 4 ledig där egentligen, nu blir det dock "bara" 3 ledig, men spelar roll lixom...ger några extra hundralappar på lönen sen iaf, sånt skadar ju aldrig.
Sen tror jag inte det vare så mkt mer idag, men det räcker...det är ju dock bra program på tv:n idag oxå...lyxfällan å spårlöst, båda samtidigt, så vi ser på lyxfällan å spelar in spårlöst, så får vi se om jag ser på det efter lyxfällan eller om jag ser på det imorrn sen.
Nu ska jag kolla runt lite innan klockan är 8...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0