funderingar kring tårta

Vi fick ju bakluckan typ gratis...eller, vi betalade luckan å frakten sen fick vi omlackering, å motering å allt sånt där helt gratis, så jäkla snällt. Men måste ju iaf visa tacksamhet på nått sätt, så tänkte ta å baka en tårta som vi kunde åka dit å lämna...så nu sitter jag å funderar på hur jag ska göra denna tårtan...har ju mmf liggandes här hemma, men som som syster min sa så är den ju väldigt söt, å kanske inte uppskattas av alla...då är ju frågan, för har ingen större lust att köpa hem marzipan-stavas?, så funderar på att göra nån slags gräddtårta...men så är jag ju lite så nu för tiden att jag tycker det känns så tråkigt att göra en så vanligt tårta, så funderar lite på om jag skulle göra sånt där fluffgrejsamojs som jag hade på cupcakesen, ha det å täcka tårtan med istället för grädde...frågan är bara om det blir gott...jag kan tänka mig att jag skulle tycka det var jätte gott, då grädde känns så fett å bara växer i munnen, dessutom så blir det så sött, för osötad grädde, det är verkligen inte gott...å då är ju den där fluffen inte så värst mäktig å fet å den smakar heller inte så värst sött, trots att det är sockerlag i...får funderar vidare...å sen har jag funderingar på vad jag ska ha för fyllningar...sylt å marsankräm känns allt för trist, men ändå vill jag ju inte göra allt för ovanlig tårta heller...för det är ju inte säkert att folk uppskattar smaken då...Å sen detta med dekorationer då...har man grädde kan man ju lägga på frukt å så där...men om jag gör den där frostingen, då låter det inte så gott...eller ja, kanske...hum...ja, mkt som tål att tänkas på...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0