Glad

Intervjun...eller ska man istället säga samtalet gick såååå bra, kan inte direkt kalla det för intervju, inte om man ska jämföra med den som jag var på förra veckan iaf, här satt vi bara å pratade på..så himla skönt. Dessutom fick jag beskedet på en gång, jag börjar gå brevid på tisdag nästa vecka, har jag 3 dagar där å gå brevid, å sen sätter det ju igång, har vecka 16 inplanerad på andra jobbet, å det sa jag till dom, inget med det lixom. På nya kommer jag dock ha bra mkt mer jobb än jag haft nu, de var i stort behöv av vikarier, så sommarn är oxå räddad nu. Känns så himla skönt. Lönehöjning oxå, 6 kr mer i timmen, det gör ju lite, å som hon sa, jag slipper ju buss och bensinpengar oxå...så det kan bli en hel del mer pengar, om jag dessutom får mer jobb oxå...Så där ska intervjuer vara, då får de ju reda på mkt mer om vad jag är för person oxå, än att de bara ska sitta å ställa en massa jobbiga frågor som man sitter å försöker svara "rätt" på...Den här hon hade inte ens nått underlag, hon hade min ansökan framför sig och ett block där hon skrev lite information om mig. å så var det en med som jobbar ute i vården oxå, rätt bra, får man ju reda på saker från 2 synvinklar lixom. Verkar faktiskt lika roligt att jobba inom hemtjänsten som på boende, egentligen ganska lika jobb, fast man ju här jobbar mkt mer ensam. Men då träffar man ju istället många fler lite piggare gamla som man kan prata med. Längtar till nästa vecka nu=)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0