god kväll

Blev så sur imorse, hade sutte å skrive ett jätte långt inlägg å skulle publicera..å vad händer...det blir ngt fel så klart...å så irreterad man blir...Så orka inte hålla på mer sen.
Idag har det iaf vare jobbet först mellan 7:30-13, sen raka vägen å möta upp syrran å gå på stan med henne, kolla kläder å så, blev lite nytt iaf, alltid roligt=) Sen fick Johan hämta upp mig efter jobbet, åkte förbi å köpte lite mjölk å sen hem, har vare hemma ett tag nu, men inte orkat sätta mig här förrän nu.
Är sååå trött ikväll, kommer nog somna tidigt, men det gör inget, Johan kommee ändå lägga sig tidigt då han börjar redan 10 i 5 i morrn bitti. Imorrn är det ju dax för arbetsintervju igen för mig oxå, ska vara där klockan 10, men det ligger bara ca 10 min härifrån när man går, så går kanske 20 min innan eller så, vill ju vara i tid.
Ska sätta oss å kolla rena rama rolf nu, å skratta lite=)
Ha det gott.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0