god morgon

Idag är det stålande sol, så det blir säkert skönt ute sen om ett par timmar, för än så länge är det inte så varmt.
Är egentligen jätte trött idag å hade vare skönt att sova lite längre, men samtidigt så vill jag ju inte sova bort hela dagen, så bestämde mig att gå upp 7:30 när klockan ringde.
Idag jobbar Johan delat, så han kommer hem en stund sen, ska vi hinna äta lite mat då, blir tidig mat idag, men det får man ta...han måste ju få i sig ngt lixom.
Senare sen får vi se om jag följer med pappa å tränar, det beror på hur det är med honom idag, han hade ont i halsen igår, fast det började tydligen bli bättre sa mamma, men vi får se, han skulle ringa mig efter jobbet. Annars går det ju alltid att ta sig en skönt promenad. Ska nog ta en med Johan sen, även fast han inte är hemma så länge kan man ju ta en kortis iaf=)
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0