God morgon

Fredag...brukar vara en härlig dag man sett fram emot hela veckan...rikigt så är det ju inte när man ska jobba hela helgen...men men, härlig dag kan det vara ändå, för fint väder är det iaf=) Men våren skulle ju komma nu så=)
Så idag då, fortfarande lite förkylt men känner mig bättre än igår, skönt skönt. Idg blir det iaf inget speciellt innan jobbet, ska ju å träffa nya chefen dock innan jag börjar, sen bli det jobb till 8 ikväll, sen hem å sova för att upp imorrn igen, fast skönt, börjar först 8 imorrn, å då har jag bilen, så ska inte klaga, det enda jag klagar på är att dagen är lång imorrn, jobb ,mellan 8-20, men 2 timmars rast där emellan, så 10 timmars arbetsdag, det brukar kännas i huvet kan jag lova, söndag sen blir det mellan 7-15, så är ju ingen kort dag det heller egentligen...nåja, ger ju iaf lite pengar.=)
Har ont i ena örat idag, får det ibland, det gör inte ont som om det vore öroninflamation, utan det gör bara ont om jag kommer emot örat å så där...eller om jag råkar typ klia mig på halsen/nacken på den sidan så gör det ont, vet inte vad det där, har länge sagt att jag ska söka läkare, borde väl göra det oxå, men det sker ju alltid såna här gånger, som nu, fredag å ska jobba, å sen helg, då kan man ju ändå inte söka för det å tills på måndag, ja då är det över. Å jag går ju inte till läkarn så länge det inte gör ont lixom....
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

God morgon! hoppas du får en bra dag:)

2008-04-18 @ 08:15:19
URL: http://joonnas.blogg.se
Postat av: Annsingen

Fniss....dfet rä kugnt....4 dl alltså!

2008-04-18 @ 09:10:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Hahaha troligen inte!

2008-04-18 @ 09:15:23
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0