god morgon

Vi tog oss lite sovmorgon här idag, skönt, fast är fortfarande trött...jaja...vill ju inte sova bort hela dagen jul...å somnade tidigt igår, redan innan 9...så jag bör nog inte sova mer heller...
I natt var det ordentlig fest i lokalen här i huset...herre gu vikket liv, vakna till å från till det, hög musik, å då menar jag verkligen HÖG musis, dessutom en jäkla massa skrik å stojande...dock när jag vakna vi ett tiden så var det helt tyst, verkade lite lustigt, så undrar om nån hade ringt störningsjouren, eller om de började tänka till lite...jaja, inte vet jag,...
Idag är det sämre väder...ingen blå himel alls, de har pratat om att det ska bli regn, fast så pass grått är det inte just nu iaf att jag tror det blir regn...dock skulle det kanske behövas en dag med regn å sen kan det få bli fint igen=)
Nu det vanliga för min del.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0