hata rubrik

Då var klockan redan halv 5...johan lär snart komma innanför dörren, å jag kom hem nyss jag me...har vare förbi hos mamma å pappa en stund på eftermiddan, men åkte hem nu så jag kunde vara hemma när johan kommer.
Ikväll nu måste jag fixa tårta...blir nog en ganska enkel...men god får jag hoppas...=) Ska bara dra med mig johan ner till affären sen så vi kan köpa en tårbotten...fuskar, orkar inte baka en egen...
Nyser å snorar fortfarande, men när jag va hos mamma å pappa var jag helt plötsligt mkt bättre, så det måste vara allergi, för både på jobbet å här hemma är fönster å allt öppet hela tiden, så det kommer väl in en hel del pollen, hos ma å pa dock så är det inte öppet, så där finns det väl inte massa pollen innen heller... Så ska prova med att ta en allergitablett imorrn å se om jag mår bättre sen. Är ju dumt att gå å känna sig dålig i onödan.
Hörs senare.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0