hej å hå

Ja som ni ser i inlägget under är jag med i en tävling...det händer inte allt för ofta, orkar inte engagera mig...haha...får väl kalla mig lat eller vad 17 ni nu vill...men nån gång ibland kan det vara kul att vara med, framförallt när det är bra priser.=)
Nu går min buss om 2 timmar...usch...ingen lust att jobba...vakna pigg, men nu är solen helt borta så då blir man ju trött igen...blä...
Nåja, är ju "ledig" imorrn, så ska ev med pappa å träna då...jag är sån där som inte riktigt gillar att åka å träna själv...jag må va knäpp...jag vet, men sån är jag...tror jag åkt en eller 2 gånger själv bara, å känner mig då så jäkla ensam å uttittad...så är det ju inte, de flesta är ju å tränar själva, å det är ju för 17 ingen som tittar konstigt på mig för att jag är å tränar själv, men jag kan inte bli av med den känslan ändå...jobbigt är det, men inget jag kan rå för...
Undrar vad jag ska äta innan jag ger mig iväg sen, tar med mig mat te jobbet som jag äter senare sen på min rast, men den är först runt fyra halv 5, å så länge kan jg inte vänta med att äta, så ngt får det allt bli här hemma innan...jaja, nån macka eller så kanske..orka stå å laga mat lixom...nej tack...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0