hemma igen

Då var man hemma nu...blev borta hela dan typ..men det gör ju inget, hade inte vare nå kul att sitta här hemma ensam ändå...Så först var vi en kortis på stan, pappa skulle ha nya skor å så, sen åkte vi hem te mamma å pappa, gick på promenad i solen, skönt=) åt lite, kolla lite på tv, sen skulle dom å träna å jag åkte hem, ska snart börja fixa lite mat, idag blir det kyckling å grönsaker å vitlökssås i pitabröd..mums vad det ska bli gott=)
Johan slutar typ nu, så ska han bara ta första bästa buss hem sen oxå=)
Fick idag reda på nu när jag kom hem att jag inte fick det där städjobbet...de hade pratat in på telefonsvararn, men att de behöll uppgifterna på mig om det kanske skulle bli sommarjobb...bry mig typ å...sommarn är ju redan räddad ändå... Hade fått brev från arbetsförmedlingen oxå...anvisat jobb jag måste söka...rädd för att jag skulle behöva söka till happaranda eller nått, men det var bara till motala, till nått boende för utvecklingsstörda, 100% så helt klart ska jag söka det, måste missat det när jag kollat jobb...men skit samma...så länge de inte tvingar mig söka jobb som ligger 50 mil härifrån så..eller ännu mer... Tyvärr ökar det ju inte chansen att få jobb bara för att de anvisar till ett jobb, å tyvärr är man ju aldrig ensam om att söka dom heller...men med detta skulle man vara barnskötare eller undersköterska...så äntligen rätt utbildning och erfarenhet från båda...så man kan ju alltid hoppas...bara problem med bil blir det då...men det får lösa sig på nått sätt...Ska ju till å börja med söka jobbet...Tänkte jag skulle sätta mig med det imorrn, idag har jag för mkt annat i huvet...å spelar roll om jag fixar det idag eller imorrn lixom...det är ju ändå helg....
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0