huvudvärk

Har fått en himla huvevärk...myspys lixom...
Borde väl inte sitta vid datorn då...å det ska jag inte heller göra...bara det att dte är ju såå lätt att fastna här...
Sitter å kollar lite på mitt hår...ja jag är lite knäpp...men har så slitet hår...har inte rikigt haft råd att gå till frissan, nästa månad sen, då ska jag gå å klippa av mig hälften eller nått sånt...få det lite frächt igen...men så blir det så lätt att jag struntar i det, eftersom jag ändå alltid sätter upp det, men trist när det är så här, för då kan jag verkligen inte ha det nersläppt...jaja...nu ska jag lägga ifrån mig datorn.
Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Huvudvärk är det värsta jag vet. Krya på dej!

2008-04-03 @ 13:17:01
URL: http://virre80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0