huvudvärk

Jag mådde så bra förrut...solen sken å allt, det gör den inte längre...dessutom ringde den attendo care, det är ju de som ska ta över "gamla" stället jag jobbar på, hon ringde ju för nån vecka eller ett par veckor sen eller var det nu var å sa att d inte behövde mig å att de fått tag på uskor enbart...sen visade det sig att det inte var så da...men iaf, igår så var det en av vikarierna som får jobba kvar eftersom hon snart är uska som fråga mig om jag hört ngt från nya chefen, ja visst sa jag, jag får inte vara kvar. Men då hade hon sagt till nya chefen att hon tyckte att de skulle ha kvar mig för de behövde tydligen fler vikarier, så nu ringde hon mig idag, nya chefen, å fråga om jag inte kunde tänka mig att stanna kvar som timvikarie...sa ju att jag hade fått annat med som timvik där med å sa att jag kunde ju vara kvar som vikarie hos dom med, det gör ju bara att jag har chans till mer jobb lixom. Men till mitt stora bekymmer nu...blev erbjuden sommarjobb där med...så min stora fråga till mig själv, välja tryggheten eller välja det nya...beroende på vad jag får för lön av attendo nu då...ska å prata med henne på fredag, blir väl kläder å sånt då oxå, så får väl se lönen...så får jag väl se sen...men det blev så svårt val nu...trivs ju skitbra på "gamla" stället, men samtidigt så gillar jag ju inte attendo efter att jag först inte dög å sen helt plötsligt gör det...Det som dock känns bra är ju att de lyssnar på personalen...Ja, detta som gett mig huvudvärk idag...funderingar funderingar...vad ska man göra..
Blir träning idag iaf, så ska bli skönt att koppla bort tankarna lite.
Jaja, får väl som sagt först se vad det blir för lön på attendo så får jag avgöra efter det var jag är i sommar.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0