illamående

Stoppade i mig en macka nyss, å direkt efter börja jag må illa, känns inge vidare alls nu...det kan ju fasen inte vara mackan eller pålägget som var försört, då skulle det väl inte märkas så snabbt lixom...lustigt...jaja, bara hoppas att det lägger sig...vill ju kunna äta ikväll, lasagne ska vi ha=) Lite brist på mat här hemma nu, det finns lite köttfärs och en bit falukorv i frysen typ, ett paket bacon oxå...men känns ingen idé att handla nu för vi ska ändå åka å storhandla på lördag, så tar å äter upp det vi har hemma istället. Å lasagne, det tackar jag ju aldrig nej till=) kan jag ju äta 7 dagar i veckan, 4 veckor i månaden, 12 månader om året osv...fast kanske iåf skulle tröttna efter ett tag...
Men, nu är det bara hoppas att illmåendet lägger sig.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0