inte mkt igår

Det blev inte mkt inlägg igår, anledningen var att jag inte kom in på bloggen, seg som jag vet inte vad, så jag gav upp.
Nu är det måndag då, idag  ska jag jobba kväll, 13-21, får ta vara på tiden, blir ju de sista dagarna nu på mitt gamla ställe, kommer sakna dom sen...men men...kan ju alltid komma å hälsa på.
Gick å la oss vid 10 igår, visserligen kunde jag inte somna förrän vid halv 12 tiden, men det var skönt att lägga sig tidigt ändå, man kopplar ju ändå av när man ligger i sängen, så jag låg å lyssna på regnet..ganska mysigt att lyssna på. Idag regnar det iaf inte, den blå himlen skådas under de vita molnen...så solen kommer säkert fram lite senare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tävling i min blogg! Chans att vinna ett presentkort värt 300 kronor =)

http://sannakumlin.blogg.se/1207493247_tvling.html#comment

2008-04-14 @ 08:48:06
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0