jaha

Det blev hv som vann...det är synd...men så är det...kommer det hem en nedstämd karl här sen om ett tag...jaja..inget att göra åt lixom...Men synd är det, eftersom det blev så förra året med.
Men..nu slipper man hockeyn på ett tag..skönt faktiskt...fast nu är det ju slut på fotmassage...hum...jaja...snart mer sport som kommer igång...haha...
Nu ska jag iaf gå å slänga mig i sängen å vänta på att johan kommer så jag kan slockna sen...ingen lust att somna ensam idag...dessutom vill jag ju veta att han kommer hem som han ska å så där...
Men sista inlägget för idag iaf.
Sov gott kära läsare.
kram

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Nä det var tråkigt! Hoppades på Linköping.

2008-04-18 @ 22:45:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0