johan hemma

Johan är hemma, fast han har ju vare hemma en stund nu, nån timme, eller lite mer...så har han vare nere å postat alla papper som skulle till attendo å så papper till försäkringskassan. Skönt när sånt är ivägskickat...skulle gentligen tagit med mig det förrut när jag var på stan men glömde ju allt hemma, å sen jag kom hem har jag inte velat gå ut lixom...det är lixom toan på 2 röda...
Fast börjar lugna ner sig lite, bubblar som aldrig förr i magen dock, den är hemsk...avslagen cola kanske...fast är ju svårt att dricka när man ingen har...jaja...så är det.
Imorrn lämnas iaf vår bil in för att få nya bakluckan ditsatt, så har väl bilen hemma till onsdag troligtvis, då kommer den vara så fin=) slippa rosten på den och slippa det flammiga...kommer kännas bra=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0