lördag morgon

Lördag morron...grått å blåsigt, undrar om solen kommer vilja titta fram idag.
Idag blir det som vanligt gymmet, härligt, Johan följer inte med denna gången heller för han ska jobba. Fast han har kort dag, bara 4 timmar, så slipper sitta ensam ikväll iaf, skönt skönt=)
Längtar till i maj, då blir det östersjön, ska åka den där färjan vad den nu heter som har soldäck utan att det behöver vara sol..ska få fin hytt å allt, kommer bli underbart=) Blir bjudna av mamma å pappa=) Så längtar ihjäl mig nu=)
Men det är ju snart maj, yippi=)
Nu ska jag innan jag fixar till mig läsa lite bloggar.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: LOVISA

godmorgon!

2008-04-12 @ 11:00:57
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0