magsjuka?

Hemma...skönt måste jag säga...va inte till mkt nytta...men men, måste man gå så måste man...skönt att vara hemma iaf...är piss dålig i magen...sprunge en massa där å hunne springa flera gånger här hemma oxå...mår inte jätte illa, men magen är helt ur balans, det gör ont, den bubblar å jag vet inte vad, å sen helt plötsligt så blir det panik te toan...frågan är om det ä nån magsjuka...får va försiktig...sprita toan sen när johan är hemma å sen göra det efter varje toabesök å så där...så ifall att det är ngt så kan man ju försöka smitta så lite som möjligt.
Johan slutar typ nu, eller för 5 min sen då..så han är kanske hemma om nån halvtimme eller ngt mer kanske...mat då...orkar inte tänka på det...inte sugen alls på att äta. vi får väl se om johan får ta sig ngt lätt till lunch å sen se om jag kanske vill äta ikväll istället.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0