mina föräldrar

Kan ju börja med att säga god morgon, hoppas att ni sovit gott, det har jag iaf=)

Tänkte ta upp det här, jag är ju väääldigt ofta hos mina föräldrar som ni säkert märket, så klart ibland går det en veckan innan vi ses, men sen vissa veckor kan det bli 3 gånger istället...
När man flytta hemifrån, då var det så skönt att slippa dom, slippa deras tjat, slippa ha nån som vaka över en hela tiden, å slippa känna sig som ett barn, för det blir lite så när man bor hemma.
Nu däremot, nu uppskattar jag tiden med dom jätte mkt, tycker väldigt bra om mina föräldrar, ja dig oxå kära syster, anders, dig me. Älskar att umgås med dom, å de är ju inte alls så där jobbiga som jag tyckte när jag bodde hemma. De stöttar, de ställer upp å finns alltid där.  Det är skönt att veta det.
Det är skönt att ha sån kontakt med sina föräldrar då man kan prata om allt, det kan jag.
Tack kära mamma å pappa, jag älskar er.



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig.. :}

2008-04-13 @ 10:08:03
URL: http://MYDEARBYLIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0