mm...det va gott

Då har vi ätit maten, mumma vad det var gott=)
Det superfina vädret har övergott till regn, kommer bara lite duggregn..men ändå...mamma å pappa har en av sina termometrar på södersidan när solen låg på...35,8 grader...sjkut vad solen värmen egentligen...Nu ska det tydligen tyvärr bli lite sämre väder i helgen..molningt å lite regn å så där...trist, men så är det..
Jag är jätte trött nu...hur ska jag ens orka hålla mig vaken till 21 ikväll?vill ju se så ska dte låta, skulle även vilja se berg flyttar in, eller vad dte nu heter...men är jag inte vaken till dess får vi väl spela in...inte mer med det...
Kram

Kommentarer
Postat av: Marra

Jag vill med se det. Men jag ska se Talang 2008 med :)

2008-04-04 @ 19:33:31
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Annsingen

Skönt värken försvann! Ja maten jag gjorde igår var super! Den får du testa!Ha en underbar lördag!

2008-04-05 @ 06:40:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0