morrn morrn

Tisdag å solen skiner...ännu en fin vårdag=)
Idag känns det bättre i magen, men är oerhört trött, så blir en lugn dag, lite städa ska jag väl göra å så dock.
Nu har Johan åkt iväg, först för att lämna bilen å sen ska han jobba, han slutar inte förrän typ 21:15 ikväll, så blir ensam precis hela dagen...kul? nje, det vill jag väl inte påstå...synd man inte jobbar...fast hade ju ändå inte fått jobba även om jag hade haft jobb, måste ju vara hemma dagen efter magsjuka, om det nu var det, men kan inte tänka mig annat det kan ha varit. Ska väl ta å ge mig ut på en promenad i solen iaf, fast ska vänta tills det blir lite varmare, vill ju passa på att njuta av solen lite lixom. Känner att jag behöver sol så jag blir lite piggare, att jag är trött idag är väl en sak då...men är ju ofta trött, blir ofta det under höst och vinterperioden, är ju så mörkt då.
Ska ta å kolla lite bloggar å så nu.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ja det blir då inte många knop!

2008-04-22 @ 09:08:48
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0