mums

Det fick bli en macka till minilunch...fast det var himla gott, är sugen på en till, men det får vara, inte bra med för mkt bröd ju...är jag allt för hungrig får jag väl ta tidig rast sen...det löser sig alltid. Har köpt hem saltrulle att ha på mackan, så länge sen vi hade det hemma, så var väl därför det smakade extra gott=)

Brukar ju inte ta upp nyheter eller nått sånt i min blogg, men detta med Engla, tänka sig för den stakars flickan, å för hennes familj, först gå nästan i en hel vecka utan vetskapen om vad som hänt ens barn och sen efter den värsta veckan i ens liv få veta att hon är mördad. Måste vara något fruktansvärt att uppleva som förälder. Å hur kunde bara svinet, en 10 årig försvarslös tjej som hade hela livet framför sig. Å vad jag hoppas på så hårt straff att svinet inte kommer ut nånsin, det skulle verkligen finnas livstid som verkligen var livstid, tyvärr är det ju allt för milda straff i sverige. Dödsstraff kan man fråga sig, men ne, det är jag inte för, hårt straff, få jobba hårt hela dagarna, sen inte in i nån jäkla cell med tv å datorer å allt...nej nej, skaka galler. Iaf för dessa som gör så hemska grejer.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0