nacken värker

Hade ju om det var för ett pr månader sen eller nått sånt ordentlig nackspärr, gick ju över efter ett tag, dock inte helt, har haft lite småproblem med nacken sen dess, inte nåra jätte besvär men ändå lite grann, i natt har jag väl sovit konstigt eller så å känner av värre i nacken än jag brukar, Johan masserade lite innan han åkte iväg, kände ju skönt för stunden, men nu gör det ont igen..rädd för att det ska bli nackspärr igen...borde väl egentlgen kaske ta mig till en kiropraktor eller så...men så är det ju så att jag tar mig aldrig iväg på sånt ändå...prioriterar alltid bort det lixom. Dumt, jag vet, skulle ju kunna slippa ha ont. Men men, sån är jag å får väl skylla mig själv när jag har ont, är ju sånt som går att göra ngt åt. Så ska egentligen inte klaga...men det gör jag ändå...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0