nice

Solen börjar så smått titta fram...sånt blir man lycklig av=) Blir nog en fin dag=)
Nu är jag så gott som färdig, lite smink ska på, sen är det bara å dra iväg, fast inte än, liiiite för tidigt än så länge om man säger så. Det är ju så himla skönt att ha 10 min gångväg till jobbet, guld värt, fast jag går en kvart innan så är jag där 5 min innan, vill ju vara i tid å 5 min känns ganska lagom.
Fortfarande inte piggnat till, men lite bättre känns det ju när man börjar se solen, så med vinterjackan på så blir det nog rikigt skönt, för kallt är det ju som sagt.
Se hur många nya ansikten det blir idag då...herre gu va många olika som jobbar där egentligen...å lära sig alla namn...haha...det kommer dröja, den saken är så säker. Några kommer jag ju ihåg, men så är det ju nya namn både på personal och på de gamla, så ne, om ett halvår kanske...haha...beroende på hur mkt jag får jobba så klart...blir det mkt går det ju fortare.
Jaja, ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Marra

Men varför har inte jag någon sol? Vill med ha en fin dag ju :O(

2008-04-10 @ 08:10:31
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0