Redan fredag

Som vanligt har veckan bara bestått av måndag å fredag...
Kallt inatt igen, å ganska kallt nu me...bara sådär 2-3 grader, men det lär bli bra mkt varmare...=) Igår var dte hur varmt som helst, så himla skönt att våren är här nu=)
Johan är glad att det är fredag idag, nu ska han jobba idag, sen är han ledig hela helgen, va länge sen han va ledig en hel helg, inget som gör ngt precis...man kan ju inte jobba jämt..men det gör nästan Johan.
Ska möta upp mamma å pappa på stan idag, bara för att ha ngt att göra en stund, sen blir det väl hem å städa då...som jag nu sagt ett par dagar...Idag har jag inte ont i lungorna alls heller, jätte skönt, då kan jag iaf åka å träna imorrn utan problem=)
Frågan är nu...vad ska man ta på sig när man åker, tar jag på vinterjackan kommer jag att dö av värmeslag, den saken är säker...tar jag på mig nån annan jacka får jag mamma över mig som kommer tjata om att man faktiskt ska svettas in våren, å ja, det ligger ngt i det, så man slipper förkylning, men samtidgt så blir det ju så varmt så man mår illa av värmeslag.
Jag får helt enkelt se...
Kram

Kommentarer
Postat av: Marra

Skönt att det är fredag.
Här är det med ganska kallt, inget kul alls :(

2008-04-04 @ 08:40:17
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0