ska väl vara glad

Har suttit å läst runt på lite olika bloggar nu, det verkar som om det är snö lite överallt i landet, så jag ska kanske sluta klaga på regnet å bara vara glad att vi slipper snö iaf...för det vill jag inte ha nu. Visserligen är vinterjackan på igen, så det känns lite som vinter, men skulle det komma snö nu, då vet jag inte vad jag gör, så tack kära vädret för att det "bara" regnar över linköping.
Om 2 timmar är det dax för mig att bege mig ut i regnet för att gå till jobbet, tur man inte har så långt, å regnar det för mkt får jag väl dra med mig paraply, inte mer med det. Skönt att slippa sitta på en buss när alla är fuktiga å luktar sunkigt, dessutom med alla förkylningsvirus folk går å bär på, å i den fuktiga instängda miljön som det är i bussen, ja då är det lätt att åka på ännu en förkylning...det slipper jag gärna. Men då blir det väl Johan  som kommer hem med det istället å smittar ner mig, orkar inte en förkylning till, haft allt för många sista tiden. Dessutom haft feber varenda gång typ, det är jobbigt, ok då om man är lite hostig å snorig å så där, kan man ju gå å jobba för ändå, men med feber, nje...gjorde det förr, men man pallar helt enkelt inte...inte jag iaf.
Ska väl kanske gå å kika i frysen efter nått ätbart nu, börjar bli dax att äta snart ju. Å är ju hur hungrig som helst, så ska bli himla gott att få äta.=)
Kram


Kommentarer
Postat av: charming man

det var fruktansvärt skönt!

2008-04-09 @ 19:50:44
URL: http://charmingman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0