snart åka då

Snart dax att åka nu då..inget jag direkt känner för...men men...är trött oxå, sov dock en halvtimme förrut, det var skönt, det kan jag lova=) blev väl lite piggare, men fortfarande rikigt trött...får slumra till en halvtimme eller så imorrn när jag kommer hem...för inatt blir det väl inte jätte mkt sömn, hemma runt 21:20, men brukar inte kunna somna direkt, å nu när man ska igång å jobba, hinner man ju precis piggna till, å sen måste jag upp vid halv 5 kvart i 5 sådär imorrn...kul kul...eller kanske inte..men men, så är det. Slutar 14:30 hemma nån timme senare å sen kommer johan inte hem förrän 6 halv 7 eller så, så då kan jag ju ta mig en halvtimme innan jag får börja med maten...längtar redan..haha=)
Jobbkläderna är iaf färdigpackade nu, så kan slöa några minuter till. Skönt=)
Ha en bra kväll, återkommer när jag har ork å tid..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0