snart klar

Jag är så gott som fädig nu, ska väl dra ett drag eller två med mascaran sen oxå...Nu är bara problemet...vad för jacka...ville haft nått bekvämt, typ springa runt i fleccen hade vare bra, men nu är det så att det bara är 2 grader ute...så det är väl kanske bäst att ta på sig stora tjocka vinterjackan igen...känns inge vidare alls...men men..ingen lust att bli förkyld, känns som om det så smått är på g tyvärr...gått å nyst en massa här på morronen, så ska väl inte ta risken att gå för kallt klädd...kan vara dumt, mkt dumt...
20 min kvar innan jag ska gå...tiden går ganska långsamt nu på morronen känner jag...för ovanlighetens skull, klockan brukar ju bara springa iväg. Å idag nu när jag vill iväg oxå...jaja...den springer nog ganska bra sen ändå skulle jag tro, vips så är klockan ett å jag funderar på vart 17 tiden tog vägen å sen funderar jag på om jag han lära mig ngt, å så kommer jag hem å går å grunnar på det å kommer fram till att jo, lite grann fastnade det nog i huvet ändå...=)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Natta

ha en bra dag :)

2008-04-08 @ 09:27:25
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Marra

Ja tänk om solen kunde titta fram, vill inte ha det såhär kallt längre.
Ha en bra dag! :)

2008-04-08 @ 09:29:31
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Lina

jaa visst.. Så sjukt söt i mina ögon :D

Hoppas du får en underbar dag! kram

2008-04-08 @ 09:39:42
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0