snart lämnad

Blir snart lämnad ensam hemma nu..Inte rikigt än, men om nån timme eller så...trist, sen har jag ju en himla massa timmar kvar innan det är dax för mig att gå iväg å jobba...jaja...så kan det vara, känns lustigt att börja så sent som 15:45...gå hemifrån vid halv 4..sjukt ju...jaja...blir ju så mkt extra tid hemma oxå nu när man har jobbet så nära...jätte skönt måste jag säga.
Låg hela natten å drömde om jobbet typ...vissa drömar ren skräck, vissa drömar helt perfekta...haha...jaja, så kan det vara.
Nu ska jag lägga ner daton lite å umgås med Johan.
Kram

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Godmorgon sötan!

2008-04-09 @ 10:39:33
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0