Strålande morgon

Det skulle ju regna idag...men dte kom i natt istället, så nu är det strålande sol, kan det bli bättre=)
Nu på morronen blir det gymmet, sen måste vi handla lite till maten ikväll, sen lär det ju bli promenad i solen, myspys=) Bäst att njuta av solen lixom, nästa vecka ska det bli lite kallare igen, inte jätte kallt, men ändå, regn oxå, uscha..
Min natt blev lite som den blev då...somnade runt kvart i 9, så ne, såg inte klart så ska det låta..typiskt...men men, johan hade visst oxå somnat, jag vakna vid 2 på natta, väckte även johan då så vi gjorde oss i årdning å la oss, men då var jag jätte pigg...låg å vände å vred på mig, fick låtar på huvet, så låg å smånynnade på typ varenda låt jag nånsin hört, halv 4 tänkte jag, nu brukar Johans klocka ringa när han ska jobba...halv 5 somnade jag äntligen...Nåja, samanligt blir det ju ändå ganska många timmar jag sovit, men det blev ju väldigt avbruten sömn, så dte är väl därför jag ändå är trött...jaja..träningen kommer nog att göra susen=)
Nu måste jag ta mig ngt att äta.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0