*suck*

Tänkte här nu att jag kanske kunde hålla mig vaken tills Johan kommer hem...men för 17...då blir det ju så klart förlängning å skit...tar det ju ännu längre tid...måste fasen snart gå å sova alltså...får väl slå på tv:n i sovrummet kanske...somnar jag så gör jag å är jag vaken så är jag...kunde ju dock få va mysigt att få säga god natt å så där...å den där mysiga god natt pussen...=)

Förrensten...va ju å prata med nya chefen idag...finns chans till att jag får månadsvik från första maj tills sommarperioden är slut...men vi får se...lönen är den samma som där jag jobbar på nya stället...Men än så lnge vet jag inte hur det blir, dte viste inte hon heller...för tydligen går det rykten om att det är fler än hon trott som slutar, så då behöver hon ju en massa personal...är väl därför hon ev kan erbjuda månadsvik...jaja...det första som ska skrivas på nu är ju iaf för timvik, så får vi se...är inte hela världen vilket fall eftersom jag ju vet att jag har jobb hela sommarn vikket fall..var jag nu vill vara...
Ska under helgen läsa igenom en hel bunt med papper om attendo å deras policy å allt...mkt är väl lika egentligen, så tror inte det kommer bli nån jätte stor skillnad.
Kom tidigt idag till jobbet så då satte jag mig å fyllde i alla papper som skulle fyllas i, en himla massa underskrifter om allt, tystnadsplikt, anställningsavtal, om lex sarah, anhöriglista osv osv...va skittrött på att skriva på alla dessa papper...å man måste ju läsa igenom allt innan man skriver på oxå...
Nehe...ska man kolla ju då hur det går på hockeyn...så jag vet när jag får hem mig karl...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0