tårta inom 3 veckor

Jaha..har man inget bättre för sig än att kolla in i skafferiet å hitta en påse med marsmallows som går ut snart, så får man väl ställa sig å göra en sats med mmf då... mm:en går ut typ imorrn...ja det är ju inte så att sånt godis blir dåligt egentligen, men det blir ju lite hårt om det får ligga för länge...å jag som då haft tårta i huvet hela dan typ fick för mig att jag gör mmf då...då håller den dig i 3 veckor ca, något längre ev...smart, då förlängde jag hållbarheten lite...men..nu är det ju bara så att jag ju måste göra en tårta innan dess...oj så synd om mig..haha...=)Kan jag gå å planera=) kul kul=)
Frågan är ju bara när det kan passa sig med tårta...hum... jaja, det löser sig...=)
Lite småfunderingar om jag skulle komma med tårta till jobbet nån dag, blir ju sista tiden jag är där nu troligtvis..men dock är det lite jobbig, ska jag göra för att ställa i personalrummet, jobbiga då är ju att det går åt 2-3 st, blir ganska dyrt, så nje, har ju dessutom typ bara vare på en å samma avdelning hela tiden, så det räcker ju där...men då är det ju de gamla oxå...ska man bjuda dom är man ju där igen, då räcker knappt en tårta, då det alltid kommer anhöriga oxå...å bara ta med för att bjuda personalen på ingången så ser ju de gamla när man äter, å då blir det garanterat avundsjuka...svårt det där...Å så fick jag en liten idé om jag skulle bjuda hit dom, men då är det ju synd för att det finns dom som inte kan komma då...är ju alltid några som måste jobba...ååå...jobbigt ju...Annars får det väl helt enkelt vara så att jag gör en till oss själva å bjuder nån annan.. Sen har vi ju dock en som fyller 50 på jobbet...hum..beroende på vad som ska hittas på med henne oxå då..pratas lite om picnick...då kan man ju öta tårta...men så är det ju inte säkert jag kan vara med å fira henne heller...ajaj...de löser sig...kul å fundera lite iaf=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej precis :) ha en bra dag

2008-04-03 @ 13:35:45
URL: http://virre80.blogg.se
Postat av: Å

Vad som förvånar mig är hur du kan ha en godispåse liggande i skåpet utan att den blir uppäten! Här är ingen risk att hitta en gammal godispåse, det kan jag lova. ;-)

2008-04-03 @ 15:38:36
URL: http://vindvirvel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0