tårtan klar

Då har jag fixat tårtan nu...blev lite fuskgöra dock...köpe bottnar å köpe marzipan...fyfy...men lite trötter ju...men tårtan blev bra ändå tycker jag.
Så, först botten då, sen hallonsyt, sen botten, sen vaniljkräm och grädde, sen botten, sen tunt tunt med grädde, marzipanlocket, fast bara på ovansidan, skar alltiså locket mindre, sen är det chokladgrädde runt om, haha...jag å choklad=) ne, mn tyckte det kunde se roligare ut än vanlig vit grädde, chokladgrädde även vid tack:et så klart då...
Så här kommer bilder på tårtan:

image6

jaha, så klart ser jag ju nu att jag fått grädde på kanten oxå...skit...jaja, kartongen är ihoptejpad, så jag får bjuda på det lilla misstaget...

image7

Så blev sidan på tårtan oxå.
Nytt för mig det där med att spritsa grädde..men gick väl skapligt iaf=)

Nu ska vi strax äta=)
Kram

Kommentarer
Postat av: josefina

mysig tårta =)
Nu blev man sugen på det åxå hahaha

2008-04-29 @ 19:48:42
URL: http://nyhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0