tiden går

Tiden går så fort nu iag tycker jag...bussen går vid halv ett...å jag måste gå hemifrån vid 10 över 12...är ju bara 2 timmar kvar...bara för att jag ska träffa henne halv 2...annars hade jag kunnat åka senare...jaja...så kan det vara...ska ju mest bara skriva på lite papper, å tydligen få information om att man gärna får vara sminkad å så där...vårdat yttre, är iaf vad de sagt till de andra vikarierna som blir kvar...sånt kan verka stötande när de säger det, men hur det verkligen är sen då...klart man ska ha vårdat yttre, men typ detta med att sminka sig å så kan de ju aldirg tvinga en till, men hel å ren, det ställer jag upp på.
Pratade precis med Johan nu oxå...kommer inte träffa honom nå mer idag, blev nån minut imorse typ...han slutar typ när jag gett mig iväg, sen ikväll ska han på hockeyn, å jag när jag kommer hem måste typ lägga mig å sova på en gång, för att orka upp imorrn, johan ska oxå upp samtidigt imorrn, men han brukar kräva mindre sömn än mig, å hockeyn är väl slut runt 10 eller så, å han är väl inte hemma förän vid kvart i 11 eller nått sånt, ännu senare kanske...så ne, kommer inte vara vaken när han kommer hem...mysigt aså...inte träffas ngt alls...
Blir inte mkt imorrn heller...fast lite mer...skjutsar honom till jobbet då, å sen kommer väl jag hem vid 20 över 8 å då är han hemma, så då syns vi väl nån timme eller så innan dte är dax att åka igen...Söndag är johan ledig å jag går till 15, så då har vi ju sen hela kvällen å en bit av eftermiddan tillsammans iaf...äntigen...=)
Nu ska jag ta en dusch...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0