trött så jag vet inte vad

Hur trött som helst är jag...sååå mkt att försöka få in i skallen när man går brevid ju...jaja...tur jag har 2 dagar till, för allt fastnar ju inte i huvet på en dag om man säger så...
Jobbet verkar iaf toppen, själva vårdjobbet är ju typ detsamma, men sen skilljer det ju lite på boende å hemtjänst, men det kommer jag nog snart in i. Underbar personal, klagar inte, skönt det, eftersom jag trivts så bra med personalen på "gamla" stället, fast kommer sakna dom himla mkt ändå...fast det hade ju vare värre om det inte hade vare bra personal nu...
Blir det rörigt det jag skriver är det för att jag känner mig helt rörig, å trött då...kommer sova som ett barn redan vid 7 tiden ikväll skulle jag tro...haha...
Men nu ska jag ta dte lite lungt å läsa lite bloggar å så=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0