trött trött..

Jag är så trött nu...så var det en som ringde sig sjuk till imorrn, å då fick jag frågan om jag ville jobba...å jag bara kände det att nej tack..6 dagar i sträck nu ju, å sen 3 dagar i helgen, det skulle i så fall bli 10 dagar i rad, med dementa...nej tack....det orkar jag bara inte. Imorrn ska jag ha en ordentlig sovmorron, fast vaknar säkert runt 8 ändå..men men, kan ju ligga kvar å slöa, eller gå upp å lägga mig i soffan framför en film å slöa...sånt är ju aldrig fel..
Jaha, valborg då...när vi åkte hem såg vi stora klungor med folk, va väl påväg till alla dessa eldar...det orkar vi inte gå å kolla på, det känns lite som det kvittar lixom, å nu när vi båda är trött oxå...ne, hellre hemma då. Får bli nått annat år. Mycket fylla idag oxå...många som blir fulla för första gången...tyvärr brukar det ju vara mkt våldtäkter oxå, hemskt ä är det.
Ne, nu ska jag ta kväll, lägga ner datorn å se när jag är allt för trött för att hålla mig vaken.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0