trött

Har en sån där dag igen då jag är så himla trött...nästan alltid att jag är trött när jag vare på intervju iå för sig...är väl spänningen i kroppen som släpper å jag blir trött...sen helt klart blir man ju trött när man är hemma...så är det ju.
Tar det lite lugnt ett tag, sen ska jag väl sätta igång å göra ngt. Känner lite för att träna ikväll men väldigt tveksamt om Johan orkar ge sig iväg ikväll, han som vare uppe tidigt å allt..fullt förståligt om han inte orkar då ju.Skulle ju egentligen kunna åka själv, men tycker att det är lite trist.
Vet inte om jag egentligen borde söka upp läkare oxå...ont i lungorna, gör ont när jag andas, känns inte så mkt nör man andas "vanligt" men man tar ju ett x antal gånger även djupa andetag, å de går knappt, då gör det redigt ont i lungorna å upp mot halsen på nått lustigt sätt...I natt kändes det värst, när jag låg ner, men tycker nästan det blir värre å värre...jaja...avvaktar...blir väl kanske bättre.
Lite hungrig börjar jag bli oxå...blir ju inte mat förrän Johan kommer hem..om kanske 2½ timme...hu...får ta mig ett äpple eller så tror jag, lite för lång tid att vänta..annars lär det blir huvudvärk..de saken är då säker.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0