våren

Här ligger man å mår som man gör...ute börjar det bli fint, solen börjar titta fram  och jag skulle tro att det kommer bli en rikigt fin dag. Ska ju vara fint hela helgen...varför ska man då jobba? Typiskt det där...å när man då inte jobbar idag å det verkar bli fint , ja då orkar man sig inte ut...så där är det ju alltid...skulle vilja ha balkongen på södersidan så man kunde sita ute å njuta av solen, men vi har istället alltid nån sol på vår balkong...det är typiskt det...ska försöka så vi får det till nästa lägenhet, man blir ju avis när man ser grannarna mittemot sitta å njuta av vårsolen, det vi har skönt är ju mitt i sommarn när det är som varmast å man bara vill ha skugga, då kan vi sitta där å njuta å se grannarnas avundsjuka blickar...haha=)
Snart kommer nog Johan hem, han jobbar delat, så kommer hem ett par timmar. Får det bli nån mat då...tog upp en köttfärs så kan vi kanske äta köttbullar å stuvade makaroner...det va länge sen..fast det är om johan känner för att rulla köttbullar å orkar stå å steka dom...för jag är tveksam till att jag orkar...nåja, det löser sig.
Jag som skulle tvätta väggarna i badrummet idag...jaja, det får vänta, tänker inte ta tag i det idag, vill ju bara vila, inte anstränga mig alls, även fast jag skulle kunna om jag bara ville, men risken att vara mkt sämre tills imorrn är allt för stor då, vill inte sjukanmäla mig, det är allt för mkt pengar som går förlorat då. Hellre då känna mig slö å lat idag lixom.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0