arg

Vårt trådlösa internet la helt plötsligt av...det är klart, är ju egentligen inte hela världen, bara sätta mig vid databordet å koppla in internetkabeln...men när man är van att köra trådlöst å kunna sitta bekvämt i soffan å surfa så är det inte skönt att sitta här...Dessutom blir det för högt...Databordet är anpassat för att ha tangentbordet längre ner och skärmen lite högre...å på bärbar dator sitter ju allt ihop, så det blir så högt att skriva, blir helt fel ställning...Johan får kolla på detta när han kommer hem sen, kan ju vara så att jag inte förstår så mkt eller nått...vad det nu ska vara som helt plötsligt blir fel...Har blive lite galet förrut så den inte hittat internet, men då har man bara kunnar stänga av nån grejsamojs å sen sätta igång den igen så har det funkat, har gjort det typ 100 gånger nu å funkr ändå inte...kollat alla kablar till routern å allt...Det sitter som det ska...åå...säger som pappa...slänger ut datorn...haha=)

Nu har jag iaf hittat ett recept på mat det blir imorrn, avslöjar det dock inte nu...Men det verkar gott iaf, får hoppas att det är det oxå, man vet aldrig när man gör ngt nytt, men tror inte det kan misslyckas, så oroar mig inte så mkt=) så när johan kommer hem ska vi äta å sen får vi väl ut å trängas med lite (läs massor) folk å handla hem lite.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0