blev väckt

Igår kväll sa jag till Johan, ja imorrn behöver vi ju iaf inte gå upp så tidigt...jag som börjar 14 å Johan som inget hade...Men så blev det inte..05:50 ringde Johans mobil, då fanns det jobb till honom, så han fick gå upp å göra sig iårdning, störd sömn för min del...Kunde inte rikigt somna om förrän Johan gick hemifrån ca en timme senare. Då var jag trött...ställde om klockan om å om igen, halv 9 bestämde jag mig dock för att det var dax att stiga upp, kan ju inte ligga hela förmiddan när jag sen ska iväg, så tvinga mig upp, fastän jag är hur jäkla trött som helst...måste bero på den störda sömnen, borde inte vara trött efter alla timmars sömn annars.
Nåja, 2 dagar kvar att jobba, fort tiden går ändå...den här dagen är ju snart över å sen är det bara imorrn kvar...lite sorgligt, nu när man haft jobb, vetat att lönen kommer vetat vad man ska göra...kommer jag ju visserligen veta nu med när jag pluggar, det är skolan måndag till fredag, bara helgerna jag inte vet hur dom kommer se ut...jobba en del å vila upp mig en del..båda delarna lär behövas.
Nu blir det bloggläs för min del en stund.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0