..

Då har den förmiddan gått då...det hjälpte ju inte alls att gå upp en timme tidigare ön jag brukar...känns inte som det blev mer tid över för det..bara det att jag är tröttare än jag brukar...lustigt att tiden alltid ska gå så himla fort.
Ska snart ta å äta lite, blir rester från igår, orkar inte ställa mig å laga nån mat, då är det bra att ha lite i frysen=) Skönt de dagar man känner att man inte orkar..fast är Johan hemma så brukar vi aldrig käka rester på det sättet, men att stå själv å fixa mat som man sen själv ska sitta och äta, det är så trist. Johan tog med sig mat till jobbet oxå, så han klarar sig utan mat när han kommer hem, nån kvällsmat sen bara, men behöver ju inte vara lagad mat.
Antikrundan börjar visst nu, är väl en repris, men jag har inte sett det, så blir ju nytt för mig.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0