fästing

Fy vad äckligt...jag brukar vara ganska skonad mot de där motbjudande så krypen..kanske för att jag inte så mkt brukar gå i så mkt gräs å sånt...men nu när jag stod å duscha såg jag en svart prick som jag inte sett förrut...pincet-stavas? har vi ingen, men naglar, det har jag, så tog ett grep om den å drog, fasen vad det hade sugit sig fast, men till slut så..Och jo, det var allt en äckelfästing...hu=( såg ben å allt...den hade nog dock inte suttit så länge, för den var väldigt liten...bara hoppas att jag fick med huvet...svårt att säga...men "grävde" lite i såret och det ser helt rent och fint ut, inget litet svart som verkar gömma sig...å så får man hoppas att det inte blir borellia av det hela...men det är så pass liten risk att få det, så oroar mig inte så himla mkt för det... Lite ont gör det nu då..efter att jag drog ut den, men det är klart,det gör det kanske nu en liten stund..
Nu blir det stan med mamma...ska gå om ca 10 minuter...bara hoppas att man slipper gå i regnet...det kan komma när jag kommit hem igen eller så...
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0